Září 2010

27.9.2010 :-/

27. září 2010 v 16:21 jídelák
snídaně-kafe,rohlík s plátkem eidamu
svačina-
oběd-kousek file+kaše
svačina-
večeře-

pití-zelený čaj

Já vím moc toho není ale já nemám vůbec hlad a nejspíš už nic jíst nebudu dneska,mám spíš nervy,doma je to příšerný,cejtim se uplně slabá ..nevím jestli to je z toho že málo jím a nebo z toho  že jsem nachlazená ...fakt nevím snad se to zlepší ...://

26.9.2010

26. září 2010 v 17:53 jídelák
snídaně-kafe
svačina-
oběd-špagety s boloňskou omáčkou
svačina-zelený čaj
večeře-

Míry 25.9.2010

25. září 2010 v 18:48 jídelák
Stehna-   55 ,50

Pas     -    86,82

Lýtko    38,37

Prsa   -     93,89

Pod prsy- 79,77

Boky     -  87,86

Paže    -   32,27




Tak já si myslím že to docela jde ,docela mě to potěšilo že už nemám tolik...tak snad to takhle hezky pujde  když budu mít vůli:)))

10 způsobů jak popohnat metabolismus

25. září 2010 v 10:11 tipy a triky
Ahojte Kočky tak jsem zase tu ,rozhodla jsem se že vždycky když budu mít čas tak jídelníček přidám a budu se už snažit zase pořádně hubnout !!:)) Samozřejmě taky budu přidávat články :))Narazila jsem na google na strašně pěknej článek jak urychlit metabolismus  takže ho jsem dám :)))
10 zpusobu jak popohnat metabolismus.....

25.9.2010

25. září 2010 v 9:29 jídelák
snídaně-rohlík s džemem a rohlík s perlou,kafe
svačina-
oběd-2 misky květákové polévky
svačina-tallíř krupicové kaše
večeře-

Achjo holky já už nevím co dělat   před chvílý jsem snědla talíř krupicové kaše s kakaem a cukrem...mám uplně depku kterou zapíjím vodou a doufám že se ta krupicová kaše ztratí  Já vůbec nevím jak to že jsem si to vůbec vzala ani hlad jsem neměla ...sakra tohle už se nesmí nikdy,nikdy stát  ...

Není čas :()

21. září 2010 v 18:28
Je to tak ,nemam skoro čas  od té doby co jezdím do školy tak nestíhám přidávat články a moc se omlouvám to ale neznamená že sem nebudu chodit ,samozřejmě si budu do cílů odškrtávat cíle které jsem splnila  jen prostě napíšu až budu mít 60kg :) Prosím nemažte si mě ze sb, jen prostě už není tolik času  ale hubnout nepřestávám,když tak napíšu ještě příští týden a začnu zase přidávat články  :))  tak se mějte Kočky                                   vaše Sweetskinny

Jídelníček 20.9.2010

20. září 2010 v 17:02 jídelák
snídaně-
svačina-pulka celozrnné bagety s perlou a plátkem sýra
oběd-talíř hranolek pčené v troubě +kečup
svačina-
večeře-zelený čaj

hříchy-polomáčené malé sušenky
pití-voda,poděbradka,zelený čaj

nic moc no vím ,doufám že už nic jíst nebudu ,protože mi hodně pomáhá když nejím po 17. hod. :))

Váha 20.9.2010

20. září 2010 v 6:23 váha a míry
Tak dnešní váha 62,8-konečně se to pohlo

Tak zítra zase jídelníčky :))

19. září 2010 v 16:04 jídelák
Od zítra zase budu přidávat jídelníčky:))) Třeba se budu líp kontrolovat a snad to bude ok a navíc chci znát váše názory  :D Takže od zítra zase :))

Jako předtím :)

19. září 2010 v 14:27 moje hubnutí
Ahoj Kočky ,
tak jsem zase tu ,chci aby jste věděli že i když moc nepřidávám články tak stejně na blog chodím ,obíhám vás a komentuju a závidím jak skvěle vám to jde  ;)

A jak mi to jde s hubnutím ?
Abych se přiznala tak zase ne tak dobře no ... :(  váha se mi pomalu už 2 měsíce drží na stejném čísle-63kg,dlouho jsem přemýšlela čím to muže být a tak jsem si prošla jídelníček a dny kdy jsem se vážila a přišla jsem na to! Pila jsem zelený čaj který ted už vůbec nepiju ...vím zní  to divně ale já ho pila a každý den si alespoň jednou uvařila  a po týdnu jsem měla jedno kg dole takže právě piju zelený čaj který mi chutná a uvidím jestli se váha pohne tak snad to pujde a jak se daří vám Hubeňourky? :)))

Proč hubnout?

17. září 2010 v 18:34 tipy a triky
1)-Mužeš nosit co chceš
2)Ve všem budeš vypadat skvěle
3)Všichni o tobě budou mluvit jako o "té krásné šťíhlé holce"
4)Nebudeš mít napuchlé tváře,dvojitou bradu a tlusté nohy
5)Když budeš sedět nepotečou ti špeky s kalhot
6)Poběžíš rychleji bez těch kil navíc
7)Budeš moct nosit minisukně

Plán k hubnutí

15. září 2010 v 16:42 moje hubnutí
Ahojte zase  :))

Přemýšlela jsem a napadlo mě že bych si mohla udělat plán k hubnutí protože jsem připravená se do toho zase nanovo pustit a tentokrát zhubnout na mou vysněnou váhu 58 kg .

Plán:
Ted- 65,3kg
29.9- 63 kg
7.10.-62 kg
16.10.- 61 kg
25.10.-60 kg
3.11.-59 kg
11.11.-58 kg


Už ted vím  že to nedokážu splnit ale budu se znažit a dám do toho vše ;)

Musím začít zase schazovat kila

15. září 2010 v 15:49 moje hubnutí
Tak nadpis zní za vše
Už musím zase začít hubnout ,vůbec mi nejde do hlavy jak jsem mohla zhubnout těch 7 kg   pač teď  se to furt drží a příjde mi že spíš přibírám  ani se nedivím ....poslední dobou špatně jím ,přejídám se a to bych neměla a při tom vím že bych to jíst nemusela že bych to přežila bez toho jídla,  takovej tenkej hlásek v mé hlavě mi říká "nejez vždyt hlad nemáš ,nejez" já vím  zní to trošku divně  ale mě z toho jídla je zle a vím že bych bez něho vydržela takže ted omezim jídlo a začnu zase nejíst po 17. hodině .Dokážu to ,všechny to dokážem

zase odznova

10. září 2010 v 16:41
   Ahoj Kočky

Moc se omlouvám že nepřidávám žádné nové články ale je toho teď hodně .Začala škola,domů se dostanu až ve 3 hod.  Prostě je toho najednou tak hodně  na co si prostě budu muset zvyknout.Rozhodla jsem že když jsem nedokázala zhubnout přez ty dva měsíce tak to dokážu  tenhle rok nevim kolik měsíců mi to bude trvat ,jestli budu mít pevnou vůli tak na Vánoce bych mohla mít těch 58 kg   a pak postupně  bych to mohla dávat dolu ,chtěla bych vážit příští léto už 54 kg  ,je to krásné číslo tak doufám že se mi to podaří . Mám na to  hodně času takže to využuju
a budu se snažit. A co u vás ? Podařilo se vám zhubnout přes prázdniny ?  :))
   tak se mějte  Moc vám děkuju za podporu  doufám že vám to jde lépe než mě ;)

Jsem zase zpět +Desatero zdravého hubnutí

4. září 2010 v 17:40 tipy a triky
Ahojky Kočky
Tak jsem zase tu ,váha se naštěstí furt drží a nestoupá .....začala škola ...pro mě nová škola ..střední...musím dojíždět a navíc mám ještě praxi  takže  o pohyb nebude nouze :D a jinak jak vám šla dieta? U mě teda nic moc  ,poslední dobou to hodně kazím naštěstí se to na váze až moc neodrazilo   jinak našla jsem jeden článek na netu  a moc mě zaujal  a jsem připravená se do pořádný diety podle těchto pravidel  na plno pustit ;)

Desatero zdravého hubnutí
Neúprosná statistika zní, že u nás je 25 % mužů a dokonce 36 % žen otylých.. Mnohé výzkumy potvrzují, že obezita je stav výživy a důsledek životního stylu, který má dříve či později vážné zdravotní následky. Chcete-li zhubnout, nemusíte držet žádné drastické diety, ale stačí celkově změnit své stravovací návyky:
1. Vyhněte se rafinovanému cukru, čokoládám, sušenkám, sladkým limonádám a coca-cole. Pokud nedokážete chuť na sladké ovládat, dopřejte si čerstvé nebo sušené ovoce. Bílé pečivo nahraďte pečivem celozrnným, do jídelníčku zařaďte celozrnnou rýži či těstoviny, domácí moučníky připravujte s celozrnnou moukou. Výrazně omezte smažené pokrmy, uzeniny a tučné mléčné výrobky.
2. Omezte solení, neboť sůl zadržuje v těle vodu a přispívá k nárůstu hmotnosti. Po slaných jídlech se zvyšuje chuť na sladké.
3. Ke každému pokrmu konzumujte zeleninový salát, neboť látky obsažené v zelenině napomáhají správnému trávení a podporují metabolismus.
4. Jezte v klidu a pomalu. Nemusíte dojídat vše, co máte na talíři. Nepřejídejte se, jezte jen , když máte hlad a nedopusťte, aby se hlad stal pouze vzdálenou vzpomínkou a přejedenost trvalým stavem.
5. Je bohužel častým zlozvykem, že jíme pouze dvakrát denně, a to velmi vydatně. Naučte se jíst menší porce čtyřikrát až pětkrát denně přibližně každé tři až čtyři hodiny.
6. Snažte se pročistit si organismus, využijte pročišťovací čaje, přírodní prostředky na podporu jater, jednodenní půsty či návštěvy sauny.
7. Hubnout můžete i ve spánku. Mnozí lidé s nadváhou mají velmi nízké hodnoty růstového hormonu v krvi, protože jejich podvěsek mozkový není správně aktivován. Američtí biochemici nabízejí až zázračný tip: před ulehnutím ke spánku snězte jednou sousto masa, ryby nebo drůbeže (asi 30 g) společně s citronem nebo citronovou šťávou. Účinnou variantou je i vypití nápoje připraveného ze dvou lžiček jablečného octa a skleničky vody.
8. Každý den si dopřejte trochu pohybu. Pokud nemáte čas na sportovní aktivity choďte více pěšky, vytáhněte častěji vaši rodinu na výlet či na procházku. Zvolíte-li trochu ostřejší tempo, tím lépe.
9. Od potravinových doplňků a dalších prostředků na hubnutí nečekejte zázraky, neexistuje výrobek, který by vám pomohl zhubnout a svojí váhu dlouhodobě udržet. Uvědomte si konečně tvrdou realitu, že cílem reklamy na "zázračné" produkty na hubnutí je zisk z prodeje, a ne péče o vaše zdraví.
10. Myslete pozitivně, každý večer před spaním si představujte, jak máte krásnou štíhlou a pevnou postavu.

zdroj : zde